party!

De där "en öl eller två" på stan igår ikväll råkade förvandlas till inflyttningsfest med massa vin och bål och därefter utgång på Pustervik där vi dansade hela natten. Det var en av Helenas kompisar som hade festen. Var riktigt trevligt! Tänk vad kul det kan vara att inte känna någon (förutom Helena dårå)! Massa nya roliga människor att lära känna=)
Mötte upp Malin och några kompisar till henne på Pustervik, det var så kul att äntligen komma ut och dansa! En väldigt lyckad kväll som avslutades på Burger King (usch deras hamburgare är inte goda, tacka vet jag McDonalds och MAX!) och sedan en lång promenad hemåt... Det är verkligen sånna här spontana kvällarna som blir roligast!

Trots mycket dricka igår mår jag bra idag. Lite trött bara. Var nog allt vatten jag hällde i mig+maten+promenaden som gjorde underverk (:

Ska iväg till en kompis i klassen om en stund och äta fisksoppa och nybakt bröd. Nu först blir det film uppe hos Malin,"pretty in pink" går på tv.

Bjuder på lite bilder på mig och mina modell kompisar ;) Visst är vi snyggt sminkade!?

Johanna, Malin, Josefin och jag vid kungsportsplaten!
image122

   

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Såå snygg du är!!!
Klart vi måste ses snart gumman, saknar våra promenader!
Krama

2007-11-19 @ 08:15:29
URL: http://pernillamariaa.blogg.se
Postat av: Johan Xet

Hur kul är det på pustervik en skala från 1-10???

saknar nämligen ett inspererande ute ställei Götet.

see you

2007-11-21 @ 19:56:50
URL: http://joeboe.blogg.se/
Postat av: lisa

ojojoj jag hade aldrig känt igen dig på gruppbilden om det inte stod att de var du. Fast jag ser fortfarande inte att de är du..scary! Vi måste ses snart helt enkelt:)

2007-11-25 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0