kokande vatten över foten, ketchup och pluggångest

Snabbt inlägg. Dålig uppdatering nu. Händer inte så jättemycket. Det är meningen att jag ska plugga hela tiden men det gör jag inte. Har varit hemma i kga i nästan en vecka men är nu tillbaka i gbg. Hände ju så mycket annat kul runt omkring så svårt att koncentrera sig på att plugga. Johans lägenhet börjar bli riktigt fin nu, nytt golv och nymålat + lite nya ikeagrejer.

Ingen bra dag idag.. började med att jag sprutade ketchup på min nytvättade tröja+golvet+lådorna, plugg hela dagen på biblioteket, träning, tv-spel med Malin, spillde massa kokande vatten över min fot så nu kan jag inte ha skor på mig pga blåsor. åh ingen bra dag helt enkelt. Tentaångesten kryper sig mer och mer på. Ont i magen, svårt att andas - jag är STRESSAD. Tenta på tis.

Och vad gör jag när jag är stressad? Joo beställer lite roliga saker förstås... =) Detta är på väg hem till mig.

image109  image110

Från Ellos.se, billigt blev det också fick en superbra rabatt :) Så en liten stressfri minut fick jag här vid datorn... Nu är kl snart 00.00, dags att fortsätta plugga, suck.......


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars gumman...du förtjänar verkligen lite tröst shoppning. Koftan var suuuper snygg, vill också ha!!!

kram

2007-11-03 @ 10:10:56
URL: http://pernillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0