Vilken flopp!

ojojoj jag som trodde på The Ark och deras härliga låt... Så kommer de nästan sist! Vilken katastrof. Melodifestivalen har verkligen förvandlats till en öststatstävling =/ Det är bara att konstatera att vi inte alls har samma musiksmak! Jag tycker att Norden kan starta sin egen tävling...Jag tycker att hela tävlingen, hela konceptet har spårat ur. Alla grannländer röstar på varandra och det här året var det så tydligt! Visst vi i Norden är inte mycket bättre vi men detta gör ju att det inte längre handlar om att ha den bästa låten, utan att ha så många "grannländer" som möjligt. Någon som håller med? Nästa år är det iaf jag som bojkottar den stora schlagerfinalen.... (säger jag nu iaf)

Trots dålig schlager så hade vi en mycket trevlig kväll hos Malin. Många var dock lite trötta efter de sprungit göteborgsvarvet. Innan var jag nere på stan och hejade på alla som sprang! Måste säga att jag blev liite sugen på att springa...Funderar starkt på att anmäla mig nästa år... Men vi får se... 2,1 mil är ju liite långt alltså. När jag berättade denna nyhet för Johan sa han "haha du orkar ju inte ens springa 5 km, huuur ska du orka springa så långt?" hmm mycket peppande...hehe... Men då har man ju något att träna för iaf!

Blev lite svamligt inlägg... Ska umgås lite med Helena nu som är och hälsar på :D

kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du ska springa annika, jag VET att du kommer klara det galant! ge järnet and go 4 it! du vill ju så varför tveka?

ses ikväll, glad att ni kommer!

2007-05-14 @ 08:37:40
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Niklasnatasha

A very nice site keep it up. Regards

2010-02-04 @ 09:21:11
URL: http://niklasnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0