Måndag

Så var det måndag igen och helgen har gått i ett rasande tempo. Började i fredags med after work med biljard och taco buffé.. så trevligt så! Och gratis är ju alltid gott...hehe..Gänget fortsatte dock utan mig på bio för att se Pirates of the caribbean, jag kunde inte följa med eftersom jag (min segis) inte sett tvåan än. Men fick höra efteråt att trean var en stor besvikelse så det gjorde inte så mycket:) Lördagen bjöd på festligheter hemma hos Josefin och Agne, blev också en jättetrevlig kväll med massa spel, dricka, mat och mario cart :D (jag var överlägsen....NOT...)

I helgen har det faktiskt blivit en del pluggat också... Känns som jag har kommit igång iaf.. Men nu är det bara en vecka och en dag kvar, så nu gäller det att jobba hårt om jag ska klara tentan. Och omtenta vill jag ju helst slippa mitt i sommaren... Senare väntar lunch med Pia på stan och träning...Därimellan ska det PLUGGAS!

Åker hem till kga imorgon igen för att träffa Johan och för att kunna koncentrera mig till max på tentan!

kramar!

Kommentarer
Postat av: Helena

hallåå! hur länge ska du vara i charleswood? =)
pussss

2007-05-28 @ 14:48:32
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: öööhhh

hej humlan jag kan internet roligt kollar här och där hälsa mamma

2007-05-30 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0