brrrrrr

Är hemma i huset i kga... är sååå kallt! Har frusit hela dagen trots att jag varit inbäddad i filtar o massa kläder... Pappa har dragit av värmen......brr...  Ett varmt bad fick mig varm för en liten stund men sen började jag hysteriskt att frysa igen..
Skulle träffat Pernilla idag men vet inte var hon blivit av?? Har inte gått att få tag på henne iaf:( Har varit väldigt trött hela dagen pga av en mycket sen natt/morgon igår pga av lite släktproblem (om man kan kalla det så)...

Imorgon ska mina kusiners band Remisson ha release party för sin nya skiva  "Let the curtain rise".. Var länge sen jag hörde dem spela så ska nog pallra mig dit och lyssna lite:) Vore trevligt...

Kom och tänka på en rolig dialog som utspelade sig när vi var i Las Palmas i vintras:
mamma: Johan, vad heter zebedeus söners far?
Johan: öhhh?
mamma: men fattar du inte? vad heter din pappas söners far?
Johan: öhh?
(sen fortsatte en lång förklaring till en förvirrad Johan som aldrig riktigt förstod tror jag...)
hahaha seeg!

Det drar i mina shoppingnerver igen...vill ha denna tröja....
image38
Men min ekonomi hånler åt mig just nu... dubbel hyra + en elräkning på nästan 1000 kr...Och csn är bara på ynka dryga 3000 denna månad! Hur ska detta nu då gå ihop? hmm...tur att jag har malin som bor hos mig och bidrar lite iaf ;)

Nu ska jag och mitt dunkande huvud och frusna kropp (det är väldigt synd om mig;) ) krypa ner under mitt varma täcke bredvid min söta (väldigt trötta) Johan... Sov gott!

       

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi, du fick tag på mig idag i allafall=)
tack för idag gumman, det var trevligt som vanligt=)
Pssst...tröjan var super snygg!!!!
kraaaam

2007-05-19 @ 01:13:09
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: Falknatalia

Enjoy your website very much. Good job!

2009-07-22 @ 09:50:49
URL: http://falknatalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0