äntligen nytt inlägg:D

Har visst inte bloggat på ett tag.. hmm... dagarna har bara gått och jag har helt enkelt glömt bort datorn lite...hehe...eller också är jag bara lat? skulle kanske gissa på det sistnämnda:)

Den här veckan har dagarna fyllts med föreläsningar, (gah vilken plåga att gå hela 4 dagar i rad i skolan!! *vaddå blivit bortskämd av all ledighet*) träning och sovande på soffan. Har varit väldigt trött och orkeslös hela veckan. Energin har varit totalt bortblåst... Har fått släpa mig iväg till träningen efter mycker självövertal.. Nu har iaf min helg börjat *yippiiee* och den ska spenderas här i gbg med vännerna:) Imorrn blir det afterwork och på lör schlager såklart! Ska ni titta på schlagerfinalen??

På ons bär det av mot kga igen för att träffa älsklingen... saknar honom!! Ska även bli kul o komma hem och se Pernillas (och Kennys...och Lennoxs) nya lägenhet:) förväntar mig att allt är målat o klart till jag kommer på besök;P haha...

Har förresten fått ny lägenhet! en etta i det huset jag ville:) Känns lite tråkigt att lämna trean men måste ju eftersom Johan är klar nu och troligtvis får jobb i Karlstad..

hm...Blev ett innehållsrikt inlägg men bjuder iaf på några fler bilder från Indonesien (på beställning) :D

Från festen på bröllopskvällen:
   

Från brölloppet:
     


Håll ut gott folk... I nästa inlägg kommer bla balibilderna :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Äntligen, som jag har väntat;)
Självklart är allt klart;)
Haha, eller kanske inte...har gjort klart förarbetet i vardagsrummet och hallen, så det ska målas imorrn.
Ska försöka hinna med så mkt som möjligt i allafall=)
Saknar dig gumman, Lennox också, speciellt ditt öra;)
Super fina bilder, speciellt dom på dig o Johan, ni ser så lyckliga ut.

Kraaaam/Pernilla O Lennox

2007-05-10 @ 21:02:50
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: lisa

shit va snygg du är=) hehe

2007-05-10 @ 22:47:14
Postat av: Anonym

hej toka! desamma, kul o jättesnällt att jag får bo hos dig! så skönt att komma hem till ngn som alltid är så tålig o på gott humör :)

fina bilder, skriv blogg oftare (om du orkar) ;) så kul o läsa!

ses seen, kraam

2007-05-11 @ 08:42:16
URL: http://malinminelli.blogg.se
Postat av: Ingeanneli

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-10-06 @ 13:42:01
URL: http://ingeanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0