zzZzzz

Oj oj vad trött jag är nu... och kanske inte helt nykter:) Finns ingen skönare känsla än att ha avklarat en tenta och veta att det är mycket lång tid tills nästa! Känns nästan som allt jobb man lagt ner på tentan är värt den här känslan...det här lugnet...! Någon som känner igen sig?:) Tentan kändes för övrigt ganska okej.. bara att hoppas att man klarat den!!!
 Har varit ute med klasskompisarna och ätit och druckit gott ikväll! Åt supergod fläskfilé...muumms...
Har hänt mycket den här veckan förutom plugg faktiskt.. postiva saker!! Har fått jobb i sommar på apoteket! Karlskoga here I come :D Om bara tre veckor ungefär åker Johan och jag (+del av Johans familj) till Indonesien!!!!!! Helt sjukt känns det! Inte verkligt... men underbart...!!!!! Berättar mer imorrn men måste sooovaaa nuu zzzZzz...ska sova så länge jag bara orkar!

Ta hand om er!

jajo Helena antar utmaningen:) Men just nu känner jag mig inte på topp..hehe!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha vad skoj, lite "rund om fötterna" minsann...! =)

härligt att tentan gick bra!!!

väntar på utmaningen med spänning...

kramkramkram

2007-03-23 @ 08:56:18
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till att du fick jobbet girlie ;D

måste prata ngn dag om flytten osv, innan du åker utomlands!

trevlig helg, kraam

2007-03-23 @ 10:23:19
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0