virrig i bollen

Var med om något hemskt imorse. Vaknade av mig själv kl halv sju (en lördag!!!) har nog aldrig hänt förrut:) Vaknade av att hela världen snurrade! Var jättehemskt, rummet gick bara runt runt... mina ögon kämpade förtvivlat med att försöka fokusera bilden men gick inte! Kändes som jag skulle svimma vilken sekund som helst... men det gjorde jag inte... usch... var otäckt... fick gå upp och vara uppe i en halvtimme innan jag kände mig bättre och gick o la mig igen o somna om. 

Aja nu mår jag i alla fall bättre och ska sätta igång med lördagens bestyr vilket innebär först och främst att ta en promenad till systemet, sen träna och sola, sen på fest! Blir nog en bra dag!!

Vem tror ni vinner melodifestivalen ikväll? Jag tror på The Ark eller Sonja Aldén... Gillar Andreas Johnsons låt också..

image6

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Helena

ja jag hejar nog också på dem... hmm.. =)

läskigt att vakna på det viset! hoppas du har en toppendag!

massa kramar!!!

2007-03-10 @ 15:23:38
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej Snygging!
Va jobbigt med en sånn läskig start på dagen.
Själv har jag fått sova minimalt och gått upp vid sex=(
Men idag sov han oss mig i sängen, då var han lugn och väckte med klockan sju genom att slicka mig i hela ansiktet. Han är såå goo=)
Självklart får du komma på tisdag, du måste jue få träffa min lilla bebis=)

kraaaam

2007-03-11 @ 09:47:23
URL: http://thisismylife.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0