vill ha vovve!!

Oj vilken grå och regnig dag.. en i mängden här i Göteborg... usch.. får se det från den positiva sidan att det är iaf bättre att det regnar än att det snöar... lite närmare våren :)
Tror att jag alltid är som tröttast på tisdagar faktiskt... gick upp tidigt imorse för att sedan bege mig till skolan på föreläsning, handlade om parkinsons sjukdom och om MS... intressant..!
försökte pigga upp mig med lite shopping efter skolan.. men det hjälpte inte så mycket..Blev iaf ett somrigt gult linne, ett nagellack och ett halsband:)
Nu håller jag på att tvätta, sen ska jag bara slappa framför tvn o se på desperate housewifes..:)

Testade förresten på afrodans igår! helt galet... hehe.. Har blåsor under fötterna (man skulle vara barfota) och en nedrans träningsvärk i ryggen men de va superskoj... :D

gaaah mitt HA begär är väldigt starkt just nu vad gäller en vovve!!! Men inser att det inte vore rättvist mot hunden just nu.. men snaart så... om några år...:) se bara så fin Aida gosan är...! (mammas o pappas hund.. och lite min..hehe)
Är så avundsjuk på Pernilla som ska åka o hämta sin lilla valp imorrn :)
image2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beeeeebis=) guess who?

2007-03-06 @ 21:16:17
Postat av: Helena

Intressanta föreläsningar!

Den vi hade idag var botten. Ursch.

Desperate houswifes försökte jag se idag men jag kan inte med det... aja jag är som jag är. :P

SÖT bild på A!!!

KRAAAAAAM

2007-03-06 @ 22:07:53
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Annika

hehe visste väl att du skulle gilla bilden... ANONYM! :P

2007-03-06 @ 22:08:13
Postat av: Pernilla

Hihi Annika da, du får komma och gosa med Lennox precis när du vill=)
Vill också shoppa, eller ja det gjorde jag visserligen igår...kände att Lennox behövde mer leksaker.

Kram på dig gumman!

2007-03-07 @ 09:54:30
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: Remyelle

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-04 @ 20:45:24
URL: http://remyelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0