psoriasisarna anfaller

arrg har fått värsta attacken av psoriasis utslag i ansiktet (intresseklubben antecknar, jag vet) lider vanligen inte alls så mycket av dem men just idag ska de attackera... hmm...

Idag har solen skinit och det har varit varmt och skönt! Första gången på mycket länge som jag inte frös ute :D
Dagen har känts lite halvonödig faktiskt... För det första upptäckte jag när jag kom till spårvagnen imorse att jag glömt mitt spårvagnskort...suck... det var bara att snällt betala 20 kr tots att jag redan betalat.. För planka går ju inte...nejnej är alldeles för feg.. :D Dagen i skolan skulle bestå av först en föreläsning, sen film 1timmes rast och föreläsning igen. Första föreläsningen var värdelös, fatta nada.. filmen blev inställd och sista läraren hann inte prata klart. jaja nu är jag iaf ledig ända tills nästa tors..tentaplugg som gäller. guu vad skoj.

Snål som jag är (mest principsak) så ville jag inte betala 20 kr till när jag skulle hem så jag gick helt enkelt hela vägen hem. Var så härligt väder så det gjorde inget:) Tog en en sväng förbi stan och hittade den perfekta skinnjackan!! Blev genast på bättre humör!!

På eftermiddagen blev det träning och pannkakor..gott...
Imorgon bär det av mot kga hem till mor och far :D

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

gud vilket bra initiativ med promenad! go girrrl ;)

2007-03-15 @ 07:51:11
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Kaioline

It is the coolest site,keep so!

2009-02-13 @ 10:08:23
URL: http://kaioline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0