Johan på ingång <3

Har precis tagit en lång varm dusch och nu sitter jag har och väntar på Johan som kommer med tåget vid 9:D Vi ska ha en riktig myskväll framför tvn och bara vara tillsammans... var ett tag sen nu! längtar!

Skrev för något inlägg sedan att vi ska åka till Indonesien om ca 3 veckor. Vi ska åka dit för att Johans bror som bor där ska gifta sig!!! Ska bli så härligt att komma iväg! De ska ha ett strandbröllop, sen blir det restaurang och så har de hyrt en nattklubb på kvällen! åhh ser fram emot det mycket! Sist de pratade med dom där nere var det 32 grader varmt!!! Har nu fullt upp med att hitta en klänning att ha på mig... ojoj inte lätt att hitta någon. Hittade denna (bilden under) på asos som jag äälskar men litar inte riktigt på att jag hinner få den innan vi åker om jag skickar efter... Men något liknande vill jag ha iaf.. Nån som har förslag?
image12

Blir mycket ledigt nu framöver :D Om en vecka har vi påsklov, då bär det av hem mot kga igen! sen går jag bara en vecka i skolan sen åker vi o är borta 10 dagar.. sen är det 1a maj o allt.... hihi blir lugnt och skönt ett tag med andra ord! Hmm funderar på om jag ska orka fylla i Helenas utmaningslista igen nu........ får se om det kommer senare!

Ha en härlig lördag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0