fredag!

Har precis glufsat i mig en (halv) sallad från Paprika. Dom gör så nedrans goda sallader alltså! Det är så mycket mat att det räcker till 2 måltider:) bra när man är lat som jag och inte tycker det är direkt superkul att laga mat;) så nu är jag iaf mätt och belåten och det är såå skönt att det är fredag! Vi hade beroende tema idag i skolan, var också mkt intressant (som alla föreläsningar i den här kursen nästan) men läraren var en smula otrevlig...hm... hon kanske bara var stressad.
Gick en runda på stan efteråt och hittade en jättefin rosa tröja på MQ :D En kvar i min storlek.. var nog meningen att den skulle följa med mig hem helt enkelt. Bild kanske kommer senare.

Nu ska jag vila en liten stund tror jag innan jag ska iväg på musikal med Maaaalin ;)

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du verkar så himla glad, toppenhärligt!!!
Känns tryggt att du tar hand om syrran åt mig där borta i Götet... ;)

PUSSS!

2007-03-10 @ 00:06:47
URL: http://dulsian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0