fredag & äntligen påskloooov!!

Det har varit en lugn och härlig vecka. Har haft en del föreläsningar i den nya kursen som handlar om det autonoma nervsystemet , verkar intressant! Det bygger ju på där vi slutade förra kursen. Solen har skinit i stort sett hela veckan, känns nästan som sommaren är här!!!! Man blir så glad! 18,5 grad visade termometern här i Göteborg när det var som varmast. Hoppas det fina vädret håller i sig nu....

Nu har som sagt påsklovet börjat, guu va skönt! Ska vara kvar här i gbg i helgen sen åker jag hem till kära karlskoga i början av nästa vecka. Är så härligt med lite ledigt, när man absolut inte har någonting man kan plugga på! Träningen har gått segt den här veckan... När det är så fint väder vill man bara vara ute...grilla, gå promenader, äte glass, lalla runt på stan :D

Nu ska jag iväg till Johans skola och grilla med han o hans kompisar:)

image14

Kommentarer
Postat av: lisa

tönt tönt tönt de är jag den andra tönten=) jag vill också grilla..de måste vi göra heeeela sommaren!

2007-03-31 @ 18:49:45
Postat av: Anonym

Jaaa lisa!!! det måste vi:D muums.. tönt!

2007-04-01 @ 15:08:37
Postat av: Lokeeli

Hello! Very interesting and professional site.

2010-05-24 @ 10:50:29
URL: http://lokeeli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0