Döende? :)

image7

haha idag mår jag som jag förtjänar kan jag säga. Var en hård fest igår :) Men superkul hade vi! Med melodifestivalen, massa goda saker att äta på, trevligt sällskap :), och mycket vin...och öl..och bål...och white russian... ojoj blev lite mycket kanske..! Orkade inte ta mig hem så fick sova över hos Josefin och Agne som hade festen..tack!

Tänkte att jag skulle åkt hem till kga imorgon för tentapluggning men eftersom jag inte riktigt orkat ta mig för så mycket idag så åker jag nog inte förrän på tisdag.Har mest slappat idag och ätit kinamat... :D Förflyttat mig mellan tvn, sängen och datorn... Det var väl bra gjort? hehe.

The Ark Sveriges bidrag till Finland... jajajaja! Höll på dom eller Andreas Johnson så blev nöjd! De är värdiga vinnare tycker jag!

Just det, har inte skrivit om de, musikalen i fredas var super bra! Älskar sagor :) och innehöll även väldigt mycket humor! Trevligt att träffa Malin också:)

Nu blir det nog smörgås o te tror jag bestämt!

Byee!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha va kul du ser verkligen ut att må kanon bra=)

2007-03-11 @ 22:24:38
Postat av: Kelly

Hej Annika! vad glad jag blir att du är nöjd med din gubbe! känns bra att höra! :-) *kram!* :-)

2007-03-12 @ 16:35:03
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0