onsdag?

Var tvungen att tänka till ordentligt för att komma på vilken dag det är idag. Man tappar bort räkningen helt när man är ledig, vilken vecka?datum?tid?dag?
Idag har varit en hektisk dag hittils, började med en skön promenad med Pillan och Lennox sen väntade gräsklippning,städning, vattning...För självklart har jag sparat på allt så länge jag bara kan innan mammas och pappas hemkomst:) Nu är de dock hemma och allt är i sin ordning... Efter diverse bråk med gräsklipparen vill säga.
Blir nästan lite långtråkigt att vara helt ledig. Speciellt när alla andra jobbar eller pluggar. Finns inte så mycket att hitta på. Sover jag för länge på mornarna blir jag seg hela dagen och får inget vettigt gjort... aja försöker fylla dagarna med träning, promenader, solning, umgås med Johan och kompisar och annat kul. På fredag blir det troligtvis en liten tripp med Lisa till Örebro, för lite höstshopping:) Känns dock lite för tidigt med höstshopping.....För det är ju låååångt kvar på sommaren...eller? ;)

Nu börjar jag känna lukten av grillat från övervåningen...mmm... Lite skönt är det att föräldrarna kommer hem allt:) Ikväll blir det springning med Sofia och kanske en sväng till Lisa!

nu... maaaaaat!

image48

Kommentarer
Postat av: lisa

ta handjagaren nästa gång=)

2007-08-15 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0