mysterium olöst

Såå...idag var det lördag och jag har än så länge inte fått någon klarhet i mysteriet "Snygg-Erik" (se blogginlägg nedan). Undrar om jag nånsin kommer få det? Hm...lite läskigt att jag verkligen inte kan komma ihåg om jag verkligen var där och med vem... Men ändå är jag så himla säker på att jag såg honom live... Hmm verkligen ett mysterium...

Gårdagen (kvällen) spenderades som sagt hemma hos Sandra med tjejerna.. Hoppade studsmatta (ååhh vill också ha en!!) och såg på hyrfilm.. "Linas kvällsbok" såg vi. Kändes som en mindre bra version av "Fucking Åmål". En fjortisfilm som mest var pinsam.... Alltså ingen direkt höjdare men var så trött igår kväll så orkade ändå inte med någon djup film!

Kvällen känns lite diffus... Vi ska iaf äta kräftor (mums) med mamma och pappa sen får vi se vad det blir.. Björneborg & Sten&Stanley :D? Bio? Hemmakväll? Är i alla fall inte festsugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0