livstecken!

Efter 8 veckors jobbande och en veckas ledighet (+kanske lite till) känner jag mig nu manad att börja blogga igen:) Har varit skönt med en paus, men saknar det ändå lite. Är så skönt att skriva av sig emellanåt!
Trivdes iaf kanon på apoteket de veckor som jag jobbade, trevliga arbetskompisar och har lärt mig supermycket, bara att hoppas att jag får komma tillbaka nästa sommar igen! Har hunnit med en del denna första vecka jag varit ledig också. Har varit ute på båten och solat, ätit gott o badat med mor, far och Johan. Alltid lika avkopplande att åka båt. Längtar tills Johan och jag kan köpa en egen!!!
Helgen har spenderats i Göteborg hos Pia och Jonas som hade inflyttningsfest. Har även blivit en hel del festande här i kga i sommar. Har en massa bilder från sommaren men kan inte lägga in dem på denna datorn så får se när jag kan lägga in några!
Nu väntar några sköna lediga veckor till innan skolan drar igång igen... Längtar ändå lite att komma tillbaka gbg igen, var ju så länge sen man träffa alla nu!

Denna dag startade i alla fall med en härlig promenad med Pernilla och Lennox, och oj vad den lille godingen hade vuxit! Var kul och träffa dem igen!

image47


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ÄNTLIGEN=D
Var trevligt att träffa dig också, tycker både Lennox och jag=)
Krama

2007-08-15 @ 12:50:52
URL: http://thisismylife.blogdog.se
Postat av: Steinarmia

Hello admin, nice site you have!

2008-10-27 @ 10:14:50
URL: http://steinarmia.blogspot.com
Postat av: paulina h

åh vilken fin bild!

2009-01-07 @ 21:34:29
URL: http://paulinahamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0