fysisk trötthet och dålig sömn

Efter gårdagen känner jag mig fortfarande lite trött och seg i kroppen...Men det är en skön känsla, älskar och känna mig fysiskt trött i kroppen! Har sovit väldans dåligt inatt... Kanske berodde på rysaren som Johan och jag såg igår kväll..Kände mig rädd och oroligt hela natten och vaknade till jättemånga gånger.. hehe borde kanske sluta kolla på sånna filmer. Både Johan och jag är väldigt lättskrämda! Filmen hette iaf "Final destination 3", kort resumé:
 

"I en drömsyn ser high school-eleven Wendy sig själv och sina vänner dö i en berg-och-dalbaneolycka. Genom sin vision räddar hon sig själv och vännerna. Fast bara tillfälligt, för ödet låter sig inte luras och snart inser de att de bokstavligt talat har döden i hälarna"

En väldigt stressande film kan jag säga! Värd och se tycker jag om man är på humör för en skräckis! :)
Hmm vad händer idag då? Kanske ska till Pernilla en sväng och hälsa på... Sen träning ikväll.... Annars vet jag inte... Öppen dag så att säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0